Любов – доброто старо порно в 3D вариант се завръща в Кан с Гаспар Ное

Published on: 21/05/2015

Filled Under: Karussell, Кино

Views: 2338

Tags: , , , , , , , , , ,

download

Ето че и Кан се сдобива с 50 нюанса…. но не сиво, защото режисьора Гаспар Ное има по-скоро склонност към осветлението в червено, сластните сцени, приглушения диалог и чуващата се музика от софт рок дори в един момент във вариации на Бах.
“Любов” е един откровен секс филм на Ное в 3D: захаросана амалгама от хетероссексуален секс между момиче-момче и момиче-момиче-момче във всички възможни пермутации (като се замисли човек само хетеросексуален може да направи такъв филм)  с нарочен акцент на презервативите. Има и една сцена с трансексуален, където нашия мъжки герой тотално се измъква без да извърши някоя грубост. И без нашляпване.
love-620x316
3D ще рече, че спермата се лее от екрана право към публиката, както и кошмарната сцена на член, ритмично влизащ и излизащ  в таен розов тунел от плът голям колкото “Траянови врата”. Публиката започва да заляга в залата, за да не бъде покосена от стърчащия пенис на главния герой, когато той се завърта насам – натам.
Въпреки, че е филмът се определя като хардкор, всъщност е доста по “софт” от предишните му творби като шокиращите “Необратимо “ или “Seul contre tous “ и брилянтния визуално “Enter The Void “; “Любов” е безсмислен  и зле изигран филм, сниман по начин, по който порнофилмите вече не се правят, откакто се  дават по кината: всъщност парадоксално напомня за мемоарите на Клайв Джеймз където той води любимата си на “Хирошима – любов моя” и стават първата двойка в света, която не е правила секс след филма.
Но все пак има нещо доста мило във филма освен вманиачаването в темата а именно: филм разказващ за секса или “темата на темите” – както казва Казанова, нещо за което всички мислим постоянно, без да си признаваме, нещото което прави бебетата, макар и по начин не толкова обаятелен и бляскав, колкото другите филми се опитват да промотират.
900x472xCannes2015-lmc-Love.jpg.pagespeed.ic.2vDsc3R2XT

Главният герой на лентатa е Мърфи (Karl Klusman) – един американец в Париж (до тук свършват всичките му прилики с Джийн Кели). Мъжът е разкъсван между мизерията и съжалението. “Пишката има една единствена цел: да чука. Но аз всичко прецаках.”, казва той.

Мърфи живее нещастно с приятелката си Оми (Klara Kristin) и тяхното бебе. Оказва се обаче, че той все още е маниакално влюбен в бившата си приятелка Електра (Aomi  Muyock), с която още докато са заедно , канят Оми да се присъедини към тях за тройка, но впоследствие -след изневерите с  Мърфи -Оми забременява.Сега героят се обръща назад към спомените за страстната му връзка с Електра, в която и на двамата нищо не им е попречило да си изневерят – тя също му изневерява с нейн стар партноьор, богат търговец на картини, изигран по Тарантиновски със смехотворна сива перука от самия Ное,  както и доста други препратки към неговите предишни филми, като например гледката от апартамента на Мърфи напомняща “Enter the Void”.
Героят би желал да показва спермата и другите телесни течности от истинския живот във филмите си. Той настоява да знае защо филмите не показват секс на хора които също са влюбени, но сякаш никой не откликва на неговия призив. Дали героите на “Ai No Corrida” или “Последно танго в Париж” не са влюбени? Наистина повечето секс сцени във филмите показват хора които правят секс сякаш за първи път: макар да се смята, че секс сцената на Ник Роуг от “Не Гледай Сега” е най-добрата между семейна дваойка.
Няма нищо експериментално, своенравно или  закачливо в начина , по който  филмът е заснет: да покажеже истинската същност на проникването: отново и отново, обикновено в приглушена , леко  замаяна светлина.
Както винаги се случва с порнографските филми, някои от критиците в Кан ще твърдят , че са намерили ” Любов” за скучен , но единственото , което мога да кажа е да си погледнат носовете – да не би да са пораснали като на Пинокио.

FilterDigest
по материали от The Guardian

CC BY-NC 4.0 This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *